sâmbătă, 22 martie 2008

Hippie fair

Poze de la targul din Green Hours si alte modele de cercei

cerceii "ace de siguranta" se pot realiza in absolut orice culoare si cei de la targ s-au vandut toti pentru ca se potrivesc foarte bine oricarei tinute si personalitati :)





La targ am intalnit pe cineva care face masti foarte interesante

Standul meu :)


Cristina, Misu si mastile



Ace de siguranta, flori, fluturi, buburuze
Cod de bare



Sper sa fie cat mai multe targuri de acest gen pentru ca atmosfera a fost foarte tare si ne-am simtit cu totii excelent in Green Hours. In curand posturi cu noi cercei






2 comentarii:

Diana-design spunea...

sunt foarte draguti cerceii. si eu creez bijuterii dar numai din margele

Diana-design spunea...

foarte draguti cerceii :) si eu creez bijuterii dar numai din margelute